dimecres, 28 de maig del 2014

ESTAMPACIÓ AMB RASPALL DE DENTS! Mireia Blasco

Holaaa! Avui vull penjar la tècnica d'Estampació amb raspall de dents :D

El material que vaig utilitzar per fer aquesta tècnica va ser:
  · Cartolines                · Pintura                 · Llapis                   · Raspall de dents
  · Tisores                    · Goma                  · Vernís                   · Pinzell
  · Safata                      · Aigua

El procés que vaig seguir va ser:
Primer vaig fer un dibuix lliure en una cartolina en brut i el vaig retallar mantenint la silueta sencera. Seguidament, vaig posar una mica de pintura en una safata amb unes gotes d'aigua, vaig posar la plantilla sobre una altra cartolina, vaig mullar el raspall en la pintura i vaig anar esquitxant la cartolina col·locada a sota de la plantilla. Finalment, vaig deixar assecar la pintura i ho vaig envernissar.

Per acabar, aquí us deixo una imatge de com em va quedar :D 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada