dimecres, 28 de maig del 2014

DIBUIX AMB PLASTILINA Mireia Blasco

Hola altre cop!!

Avui us vull ensenyar, també, una altra de les tècniques que vam fer per l'àlbum de plàstica :)
Aquesta és el Dibuix amb plastilina!!

El material que vaig fer servir per fer-la va ser:
· Cartolina        · Llapis          · Goma             · Escuradents              · Plastilina                 · Làtex
· Pinzell            · Safata

El procediment que vaig seguir per fer aquest dibuix va ser el següent:
Per començar, vaig fer un dibuix en una cartolina i el vaig "pintar" amb plastilina. Per fer-ho, vaig fer boletes de plastilina, les vaig anar posant a sobre i les vaig escampar amb el dit de manera que s'anés cobrint tots els espais a pintar. Quan vaig haver acabat de pintar, vaig envernissar l'obra amb làtex i ja la tenia acabada!

Per últim, aquí us deixo una imatge del meu dibuix amb plastilina!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada