dissabte, 7 de desembre del 2013

VIRUTES DE PLASTIDECOR!! Mireia Blasco

Holaaa futures TEIs!! Avui us vull explicar com vaig fer la tècnica de les Virutes de plastidecor :D

Per començar vaig agafar una cartolina, la vaig doblegar pel mig i, en una de les meitats, hi vaig fer només la meitat d’un dibuix. Un cop fet això, vaig triar els colors amb els que es volia “pintar” l’obra i vaig fer punta als plastidecors amb una maquineta. Seguidament, vaig omplir el dibuix amb aquesta punta procurant que quedés ben ple. Quan el dibuix va estar ben cobert de punta, vaig plegar la cartolina i, amb cura, vaig portar-la al lloc on estava col·locada la planxa. Finalment, vaig posar uns draps a sobre i vaig anar movent la planxa per sobre fins que el plastidecor es va fondre. I ja tenia feta aquesta tècnica!!

Els materials que vaig utilitzar van ser:  
·         Cartolina   ·         Llapis   ·         Plastidecors    ·         Maquineta    ·         Planxa     ·         Draps

I així és com em va quedar a mi


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada