dimecres, 28 de maig del 2014

FANG! Mireia Blasco

Hola una altra vegada :D

Avui us vull mostrar la figura de fang que vaig fer en la part d'expressió plàstica!!

Doncs bé, en aquest cas els materials que vaig utilitzar van ser:
· Fang        · Estris de fusta           · Safata          · Aigua           · Pintura       · Vernís        · Pinzells

El procés que vaig seguir per fer la figura que us mostraré després, va ser:
Vaig començar moldejant un tros de fang fins que vaig aconseguir donar-li la forma que volia, en el meu cas, un ratolí. Ho vaig fer utilitzant les mans i uns estris de fusta. Després, quan el fang es va assecar, vaig pintar el meu ratolí i, per últim, quan la pintura va estar seca, vaig envernissar la meva figura!

Finalment, com sempre, us deixo penjada la fotografia de la figura de fang que vaig aconseguir ^^

FINS AVIAT!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada